Follow Sony Türkiye

Yeni Sony BRAVIA OLED TV ile doğanın tüm güzelliği ekrana taşınıyor.

Press release   •   Apr 11, 2018 11:15 SST

Sony’nin yeni Bravia OLED AF8 serisini tanıttığı reklam filminde karanlık ve büyülü ormanın, kademeli olarak aydınlatılması ile izleyiciler parlak bir ışık yayan ve ‘gündüze açılan bir pencere’ olarak adlandırılan bir gece sahnesi deneyimi yaşıyorlar.

Soğuk gece gökyüzünün gölgeleri ile günün parlak ışıltısı arasındaki büyüleyici kontrastı gözler önüne seren reklam filmi, Sony’nin BRAVIA OLED AF8 televizyonlarının mümkün kıldığı yeni izleme deneyimini tanıtıyor.

Reklam filminin müziği de single parçası ‘Leave a Light On’un nefes kesen bir versiyonu ile, duygulu Sony Music vokalisti Tom Walker tarafından seslendiriliyor.

Sony, eşsiz bir 4K izleme deneyimi veren yeni BRAVIA OLED AF8 televizyonlarının mağaza raflarındaki yerini alışını kutlamak için, çıkışı yeni duyurulan AF8 serisi ile BRAVIA 4K HDR OLED televizyonlarının izleme deneyimini gerçekten içine alan yeni ve harika bir global reklam kampanyasını hayata geçirerek günün aydınlığını gece vakti ormana taşıyor.

Aralarında Sony F55 CineAlta’nın da bulunduğu çeşitli kameralar ile 4K HDR formatında çekilen ve DDB Berlin ile birlikte Ben Tricklebank tarafından hazırlanan reklam filmi, Yeni Zelanda’daki karanlık bir ormanı, büyüleyici ve parlak bir manzaraya dönüştürüyor.

Huzurlu bir ormanın günbatımından hemen sonraki geniş açılı çekimi ile açılan reklamda, kamera, büyülü ormanın derinlerine giderek, ormanın renk, kontrast ve detaylarını ortaya çıkaran bir BRAVIA OLED TV buluyor. Bu, ‘gündüze açılan pencere.’

Ormanı, renkli bir parıltı ile yıkayan ışık, gece gökyüzünde görünüp kayboluyor. Işık, yıkılmış bir ağaç, bir şelalenin yanında dolanan muazzam bir erkek geyik, rüzgarda sallanan parlak pembe yapraklar ve şaşkın gözlerle doğal ortamına bakınan bir kurbağa arasında titreşerek nihayet çiçek açan, nefes kesen bir pelesenkağacına uzanıyor.

Havadan helikopter ile yapılanların yanı sıra farklı yöntemler de kullanılarak gerçekleştirilen çekimler, ekibin gece gökyüzünün ölçeğini ve Yeni Zelanda manzarasının katıksız güzelliğini gözler önüne sererken, elde tutulan kameralar, yaban hayatın hareketini yakalıyor.

Sony Europe Kreatif Strateji Başkanı Alessandra D’Avino, “Sony, tüketicinin kalbine hitap eden reklam filmleri yaratmak konusunda bir tarih ve mirasa sahip. En son kreasyonumuz, bu başarının üzerinde yükselmeye devam ederek, görsel bir büyü yaratıyor ve doğal dünyanın ham güzelliğini, en son Sony BRAVIA OLED AF8 televizyon yelpazemizin ekranları üzerinde aktarıldığı şekliyle, tüm görkemi ile gösteriyor,” dedi.

DDB Berlin Genel Müdürü Bianca Dordea ise öyle konuştu: “Sony’nin HDR yeteneklerinin inanılmaz görsel gücünü en son BRAVIA yelpazesine dahil etme amacıyla yola çıktık. Aydınlık ile karanlık arasındaki kontrastın ne kadar dönüştürücü bir özelliğe sahip olduğunu, geceye rengi katışını görmek harika bir his.”

“Yeni Zelanda’nın Queenstown şehrinin görkemli doğal ortamı içindeki çekim, mükemmel fonu sağladı. Lokasyonlar, spesifik olarak etki yaratırken, çevrenin de korunmasını sağlayacak şekilde seçildi. Aydınlatılan ormanın hayat buluşunu izlemek gerçekten büyülü bir deneyimdi.”

Sony Music’in yükselen yıldızı Tom Walker’ın ‘Leave a Light On’ adlı eseri, büyülü ormanın dönüşümüne mükemmel şekilde eşlik etmek üzere, gizemli açılıştan güçlü bir müziksel kreşendo üzerinde yükselerek bu harika reklamı tamamlıyor. Single, Tom’un Mayıs 2018’de piyasaya sürülecek olan yeni albümünde de yer alacak.

Walker şöyle konuştu: “Üniversitedeki ilk ödevlerimden biri, Sony BRAVIA’nın zıplayan toplar reklamına şarkı yazmaktı. Dönüp dolaşıp aynı noktaya gelmiş ve gerçekte en son reklama şarkımı sokmuş olmam delice! Reklam harika görünüyor ve insanların şarkıyı da görseller kadar çok seveceğini umuyorum.”

Avrupa’daki on haftalık gösterim boyunca, kampanya, dört bir yana ulaşmak üzere TVC ürün yerleştirme, VOD, reklam bantları, YouTube ve Facebook’a özel kampanyaların da aralarında bulunduğu dijitalin yanı sıra satış noktalarını da içine alacak. Basılı reklamlar ile birlikte, TVC’nin 60 saniye, 30 saniye ve 20 saniyelik düzenlemeleri de hazırlandı.

BRAVIA OLED AF8 serisi

Sekiz milyonu aşkın kendinden emisyonlu piksel ile yoğun detay ve nefes kesen resim kalitesi sunan BRAVIA OLED AF8 televizyonları Full HD’nin dört katından daha fazla detay sağlıyor. Bravia OLED AF8 Acoustic Surface teknolojisi, sarmalayıcı izleme deneyimini geliştirmek için tüm ekrandan ses sunuyor. 4K HDR İşlemci X1™ Extreme, televizyona bakış biçiminizi değiştirerek sağladığı istisnai renk, kontrast ve netlik ile görüntü ve tonları oldukları gibi gösteriyor. Gelişmiş ses kontrolü ve Android TV™ ile, filmlere, TV programlarına ve binlerce uygulamaya anında erişim sağlayan BRAVIA 4K HDR OLED AF8 TV, oyun cihazı olarak da kullanılabilir. TV severler, Google Play Movies & TV, Netflix, Amazon Prime Video, YouTube ve diğerleri üzerinde hit program ve filmlerin de tadını çıkarabiliyor.

Google, Android TV ve diğer ilişkili marka ve logolar, Google LLC’nin ticari markalarıdır.

Amazon, Amazon Prime Video ve tüm ilişkili logolar, Amazon.com, Inc. veya iştiraklerinin ticari markalarıdır.

Faydalı bağlantılar

  • Videoların MP4 versiyonları için: https://sonygroup.ent.box.com/s/ya0zlha4yna8ctbytrnl2l45jh05w35d
  • BRAVIA OLED AF8 ad (60 saniye): https://youtu.be/NNmzzMAefWs
  • Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 TV: https://www.sony.com.tr/electronics/televizyonlar/af8-series
  • Reklamdan görüntülere bağlantılar: https://sonygroup.ent.box.com/s/krsy2cwvyob3so3j6ve0n05x3u32lvzp
  • ‘Kamera arkası’ görüntüleri: https://sonygroup.ent.box.com/s/i3m9qk2yqob3by8kznrz47t8tc4nm4hp
  • Tom Walker

    Tom Walker – Leave a Light On (Akustik): https://smg.lnk.to/leavealighton_acoustic

    Tom Walker – Leave a Light On

    https://smg.lnk.to/Tom_Walker_Leave_A_Light_On

    Tom Walker’ı takip edin:

    https://www.facebook.com/IamTomWalker

    https://twitter.com/IamTomWalker

    https://www.instagram.com/IamTomWalker

    Jenerik:

    Müşteri: Sony Europe

    Pan Avrupa Tüketici Pazarlama Başkanı: Mikio Nakazawa

    Marka ve Ürün İletişimi Başkanı: Dongyoon Oh

    Kreatif Strateji Başkanı: Alessandra D’Avino

    Sanat Yönetmeni: Richard Small

    Ajans: DDB Berlin

    Genel Müdür: Bianca Dordea

    Yetkili Kreatif Direktör: Gabriel Mattar

    Kıdemli Sanat Yönetmeni: Alan Dindo, José Gomes

    Kıdemli Metin Yazarı: Chiara Chessa, Pedro Lourenco

    Hesap Yöneticisi: Milica Otasevic

    TV Başkanı: Jens Mecking,

    Yönetmen: Ben Tricklebank

    Prodüksiyon Şirketi: Tempomedia

    Post-prodüksiyon: Electric Theatre Collective

    DDB hakkında

    Berlin, Düsseldorf, Hamburg ve Wolfsburg’da lokasyonları bulunan DDB, Volkswagen, Deutsche Telekom, Lufthansa, Sony, Henkel, Unilever, IKEA, STABILO International, Congstar, LIDL ve daha fazlası ile birlikte çalışmaktadır. DDB, 90’ı aşkın ülkede 200’ün üzerinde ofise sahip DDB Worldwide’ın bir parçasıdır. 2017’de, DDB Cannes Lions –Yaratıcılık Festivali’ndeki en başarılı Alman ajans oldu.

    Sony Corporation, tüketiciler ve profesyonel pazarlar için ses, video, görüntüleme, oyun, iletişim, ana cihazlar ve bilgi teknolojisi ürünlerinin üreticisidir. Müzik, resim, interaktif eğlence ve çevrimiçi iş alanlarında Sony, benzersiz bir şekilde dünyanın lider elektronik ve eğlence şirketi olarak konumlanmıştır. Sony, 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yılda yaklaşık 77 milyar dolar konsolide yıllık satış gerçekleştirdi. Sony’nin global web sitesi: http://www.sony.net/

    Attached Files

    Word document